fredag 6 april 2012

I can't shut the hell up.

Igga rubriken *-* lol.. visste inte vad jag skulle sätta, så jag tog typ ngra ord ur låten, Domino - Jessie J :) Men en sak jag tycker att är irriterande, det är när jag lyssnar på musik, så ibland har jag bara lust att skrika och sjunga det högsta jag kan! *-* LOL... men det bara är så :P Btw.. Haft en bra dag, alla söta läsare ? <3 Jag har haft en underbar dag, även fasst jag inte har gjort ngt speciellt. Fasst snart ska jag kanske och laga en "film" med Ann-Sofie :D Den ska heta typ "The Buritos" LOL.. Och så ska det vara typ del 1, del 2, del 3 o.s.v :D Vi är typ konstiga èller`?? HAHA!  Men aija. Nu ska jag lyssna på musik och läsa ngra bloggar ;) Byebye! <3

A picture of me from summer .. xD Lol, I look ugly.. x))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar